اس ام اس عاشقانه غم

 

فردا
فردا که بشه کودک نداشته ام را بغل میکنم
تو را نشانش خواهم داد
و با بغض بزرگی خواهم گفت:
ببین
ببین در تمام رویاهایم، او مادر تو بود


اس ام اس عاشقانه غمگین


گذاشتم همه خیال کنند از یاد بردمش
پنهانی دوست داشتنش حالی دارد که نپرس


اس ام اس عاشقانه زیبا و غمگین


هرچه چشمان را بازتر می کنم نمی بینمت
آنقدر دوری که تورا تنها با چشمهای بسته می توان دید


اس ام اس عاشقانه غمگین 93


وقتی رفت گفت شاید برگردم
رفتنش مرا نمی آزارد "شایدش" سخت دردناک است
و باز انتظار


اس ام اس عاشقانه غمگین جدید


سکوت و صبوریم را
به حساب ضعف و بی کسیم نگذار
دلم به چیزهای پایبند است
که تو یادت نمی آید


اس ام اس غمگین


چشمات
دیوار
بین چشم من
و
چشم همه


اس ام اس جدید غمگین 93


پنجره را باز میکنم طلوع را می بینم و غروب را فراموش میکنم
از این که هنوز در قلبم هستی و عشق من ماندی به خود افتخار میکنم


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه غمگین


هر نتی که از عشق بگوید زیباست
حالا سمفونی پنجم بتهوون باشد یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست


اس عاشقانه غمگین 93


من اگربخواهم تمام عاشقانه هایم را برایت بنویسم در تمام دنیا مشهور خواهم شد
اما همین که تمام دنیای توأم کافی ست


پیامک دلشکسته جدید


وقتی نمیتونی به کسی که دوسش داری برسی یواش برو تا اونی که دوست داره بهت برسه


اس عاشقانه 93


سخته آدم به جایی برسه که بفهمه و بگه
با هم هستیم اما هر دو تنهاییم
نه من توان پر کردن تنهایی تو را دارم و نه تو
و راهی جز جدایی نماند و آن همه عشق زیر خاکستری پنهان شود


اس عاشقانه جدید


گاهی "لال" می شوم
مثل الآن
حرف زیاد دارم ولی
کلمه ندارم


اس غمگین


شبیه کسی که از یک آدرس تنها پلاکش را میداند
در ازدحام آدم ها و خیابان ها
دنبال دستانت میگردم


اس عاشقانه غمگین جدید


شـــایعه کنید کـــه ختم مــــــن است
دلتــــ♥ـــنگش شـــده ام
شـــاید اینـــجور بیـــــــــاید


مسیج دلشکسته


مـرگت درسـت از لحـظه ای آغــاز مـی شـود که
در بـرابـر آنـچه بـرایـت مهـم اسـت
مجـبـــوری سکـــوت کنــی


اس ام اس احساسی غمگین


کلافه کَرده ای مَرا
چِرا هَمیشه لَبخَندهایَت اَز نوشته هایِ مَن زیباتَر اَست؟


اس ام اس دل شکسته 93


از آسمانم، ماتم ببارد
هراسِ ِ بی‌ تو ماندنم ادامه دارد
نمی‌نویسم ترانه بی‌ تو


غمگین ترین اسمس ها


ﻛﻮﭼﻚ ﺑﺎﺵ ﻭﻋﺎﺷﻖ
 ﻛﻪ ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩ ﻣﻴﺪﺍﻧﺪ
ﺁﻳﻴﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﻛﺮﺩﻧﺖ ﺭﺍ


اس آدم غمگین


حواست نیست این روزا چقدر خالی شده دستام
 حواست نیست این روزا تو سرگرمی و من تنهام
حواست نیست هرلحظه دارم از یاد تو میرم
 ولی بازم تو رویاهام میام دستاتو میگرم


اس مس گریه دار


کاش می فهمیدی
برای این که تنهایم، تو را نمی خواهم
برعکس
برای این که میخواهمت، تنهایم


اس ام اس جدید غمگین


چقدر بده که بزرگترین آرزوت این باشه که
یکی مال خودت باشه


پیامک غمگین


پشیمان نمی شوی
حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن
من حاضرم
حتی تمام این روزهایی که تو غایبی


پیامک عاشقانه غمگین


ندیدنت سخت است
اما همین که باشی دنیایم زیباست


اس غمگین


دیگر عاشقانه ای ندارم برای گفتن
بگذار فقط نگاهت کنم
عاشقانه هایم را در اشک هایم ببین.